Головна  →  Новини  →  10 червня 2022

Швидко, зручно та безпечно – онлайн-сервіси для клієнтів ДТЕК Київські електромережі

 

В ДТЕК Київські електромережі працюють онлайн-канали взаємодії з клієнтами. З їх допомогою мешканці Києва можуть отримати необхідні послуги та консультації щодо розподілу електроенергії. Вони доступні в режимі 24/7. Це зручно, швидко й не вимагає особистих візитів в офіси компанії, що особливо актуально під час воєнного стану, коли є загроза ворожих ударів, та для тих клієнтів, які наразі перебувають в евакуації.

На сьогоднішній день в компанії працює 6 онлайн-інструментів взаємодії з клієнтами. Це: чат-бот, інтернет-сайт, сторінка в соціальній мережі Facebook, електронна пошта, особистий кабінет для юридичних клієнтів та особистий кабінет з приєднань. Щоб ними користуватися потрібен комп’ютер або смартфон, які приєднані до Інтернету. За допомогою онлайн-сервісів клієнт в режимі 24/7 може отримати необхідну інформацію щодо розподілу електроенергії в місті Києві або безпосередньо саму послугу.

«Наші онлайн-сервіси пройшли перше випробовування «на міцність» в умовах пандемії коронавірусу, коли наші клієнти були обмежені у пересуванні. Під час воєнного стану та постійної загрози ракетних ударів вони підтвердили свою ефективність та зручність. Для клієнтів, які вимушені залишатися в евакуації, вони стали чи не єдиним способом вирішення питань розподілу електроенергії та комунікації з ДТЕК Київські електромережі», – пояснили в компанії.

Для замовлення послуг* або отримання інформації через:

- чат-бот – слід у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі», пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів), обрати в меню необхідну послугу та, слідуючи підказкам, надіслати запит;

- інтернет-сайт – необхідно перейти за посиланням https://www.dtek-kem.com.ua , обрати необхідний розділ та, слідуючи підказкам, скористатися необхідним сервісом;

- соціальну мережу Facebook – слід перейти за посиланням https://www.facebook.com/dtekkem  та написати відповідне звернення за допомогою функції «повідомлення»;

- електронну пошту – необхідно відправити листа із запитом на адресу [email protected] або [email protected] ;

- особистий кабінет з приєднань – слід перейти за посиланням https://connect.dtek.com , ввести логін та пароль;

- особистий кабінет для юридичних осіб – необхідно перейти за посиланням https://biz.ok.dtek-kem.com.ua , ввести номер особового рахунку та пароль.

*Дізнатися актуальний перелік доступних за допомогою онлайн-сервісів послуг можна з інфографіки.

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

Оперативне інформування киян

Повідом про корупцію:
(понеділок: з 08:00 - до 17:00,
п'ятниця з 08:00 - до 15:45).

телефон: (044) 546-08-39
електронна адреса: [email protected]